niedziela, 14 marca 2010

małe zakupy :)

Ten tydzień był bardzo zwariowany ........ ale fajny. Mimo nawału pracy spotkały mnie dwie miłe lalkowe niespodzianki. Jakiś czas temu "poszalałam na zakupach" a oto ich efekt. 5 kompletów ubrań dla moich płaskostopych. Są to ubranka uszyte specjalnie dla mnie przez kawkana- orginalne modele były szyte na lalki Tonner i CED, a ja "uprosiłam" w mniejszej skali. Przyznam się wam, że jestem wielką fanką ubrań od Ani, na stronie http://www.kawkana.pl/ możecie zobaczyć resztę maleńkich dzieł sztuki.
Dopiero dzisiaj znalazłam czas aby zrobić małą sesję zdjęciową. Pojednycze zdjęcia kazdej z kreacji bedę wklejac stopniowo - przy przedstawianiu lalek.

I jak sie wam podobają?





2 komentarze:

  1. No pięknie wyglądają na twoich lalkach :) Aż miło szyć dla twoich modelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bo moje lalki uwielbiaja twoje stroje, zawsze świetnie uszyte i piękne. Jeszcze raz Ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń