niedziela, 21 lutego 2010

serie lalek z płaskimi stopami

W sumie to wczoraj od tego powinnam chyba zacząć, ale nie mogłam nie zaprezentować moich ulubienic ;)


Z tego co mi wiadomo/ co znalazłam w sieci/ to do tej pory wyszło kilka serii z lalek płaskostopych.z góry uprzedzam, że nie interesują mnie faceci płaskostopi więc moge nie pamiętać jak mają na imię :)



1. CALIFORNIA GIRL 2005

  • Barbie
  • Teresa
  • Summer
  • Blaine (brat Summer)
  • chyba jeszcze Lea
  • jest tez Cristina
  • Steven
  • Ken

2.BEACH FUN (plażowa zabawa??!!)nie posiadam jeszcze żadnej lalki z tej serii i moje dane sa nie pełne 2006

  • Barbie
  • Teresa
  • Summer
  • Lea
  • ??

3. BEACH GLAM 2007

  • Barbie
  • Teresa
  • Summer
  • Nikki

4.SŁONECZNA FALA 2008

  • Barbie
  • Teresa
  • Summer
  • Nikki
  • faceci - Ken i Steven

5.RIVIERA 2009

  • Barbie
  • Teresa
  • Summer
  • Nikki

6. PODWODNA PRZYGODA 2010


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz