środa, 4 maja 2011

Cała seria :)

W końcu udało mi się dokupić Teresę z mojej ulubionej serii "California Girl".Oto ona :)

Nie wiem czemu ale ta seria podoba mi się najbardziej, mam nawet po kilka takich samych lalek (Barbie x3, Christie x2, Lea x2, Summer a teraz i Teresa - facetów nie zbieram, bo jakoś "mnie nie pociągają" w sensie lalkowym hihih). Moim marzeniem jest posiadanie jak najwiekszej liczby lalek z tej serii - ktoś może zapyta "a po co?" - otóż chcę mieć wszystkie lalki w orginalnych ubrankach, a także mam pomysł na różne stylizacje a nie chcę przebierać lalek.

3 komentarze:

  1. Fajnie że ci się udało kupić, są śliczne. Uwielbiam też te od koni. Mam jedną płaskostopą na zbyciu z tatuażem, chcesz może?

    OdpowiedzUsuń
  2. sprzedała się na all, chyba że dziewczyna nie zapłaci bo po 26 maja dopiero chciała :(

    OdpowiedzUsuń