środa, 21 września 2011

Toaletka

Dzisiaj chce wam pokazać moją toaletkę, którą pomalowałam w sierpniu ale dopiero niedawno wykończyłam siedzisko i oparcie krzesełka skórą - podobnie jak fotel.Toaletka pochodzi z serii mebelków Gloria - do kompletu jest jeszcze łóżko - którego ja niestety nie posiadam. Zakupiłam ją jakiś czas temu na allegro, kolory to oczywiście różowy i biały - chociaż muszę przyznać że mało było różowego - siedzisko i oparcie krzesełka i blat toaletki. Ja pomalowałam na kolor brązowy, "zdarłam" folię zabezpieczającą z lustra i teraz Kate moze się w nim przeglądać do woli. Niestety nie posiadam zdjęcia przed malowaniem bo zapomniałam zrobić

Tu razem z fotelem prezentowanym ostatnio - fajnie się prezentują razem


Kate przeglądająca się w lustrze
Zawartość blatu toaletki mojego autorstwa - buteleczki z perfumami, lakiery do paznokci, krem, waciki, kredki do oczu
Teraz męcze szwagra aby mi łóżko wyciął -a ja je już sobie posklejam :)
Miłego oglądania

12 komentarzy:

  1. Super efekt! Ja kombinuję jak tu pomalować kredens, który mam z tej samej serii co Twoje mebelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna !!!! Uwielbiam takie przemalowane mebelki. Są jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne i takie....tylko Twoje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mebelki Gloria super nadają się dla Barbie. Są w skali- a to najważniejsze:)
    Super pomalowałaś, no i obicia skórą- popieram:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten zestaw gdy byłam dzieckiem:) Muszę przyznać, że zdecydowanie lepiej prezentuje się w takich odcieniach i z obiciem, więc gratuluję pozytywnej zmiany.
    Super wyglądają miniaturki, jeśli masz ich więcej, to proszę kiedyś o pokazanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe komentarze, ciezę się że się wam podoba :)
    trochę pracy i nerwów kosztowało mnie własnie obicie skórą, ale jakos poszło i na moje potrzebu może być :)
    miniaturki pokaże w zbliżeniu jak będę mieć łóżko i skończę sypialnię.
    buziaki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw, to obicie robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw -czekam na wiecej!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt! Gloriowe mebelki mają wielki potencjał!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jest, moje Glorie na razie różowiaste, czekają aż mnie natchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super!
    a czym malujesz te mebelki?

    OdpowiedzUsuń
  11. :* buziaki za miłe słowa
    mebelki maluje farbkami Humbrol - są świetne, swego czasu malowałam nimi modele samolotów a później figurki do warhamera a teraz mebelki dla lalek
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda teraz niesamowicie :D

    Zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń